AUGUSTI
Första augusti fick pappa och Ulrika tillträde till nya huset och det första vi gjorde var att riva ut köket.
Sören och hundarna hade också kommit ner för att hjälpa till att riva // Fina Tixi <3
 En styck springtur med Arvid, både springandes själv och åkandes i vagnen. Jag föredrar det förstnämnda...
 Jag och mamma fick tillslut sytt upp både hennes och mina gardiner // Mammas goda toscabullar
 Sen var det dags för min födelsedag med den obligatoriska frukost på sängen med rosa rosor // Dagen till ära blev det även ett mycket trevligt pass med Julia
 Fick tyvärr även för mig att klippa lugg när jag var hos frisören, ett belut jag ångrar väldigt mycket // Min födelsedags tårta som vi åt på släktkalaset under kvällen
 Vi lyckades komma iväg på en till liten minisemester och denna gång till Kolmården // Väl framme på Vildmarks hotellet åt vi en mycket god lunch innan...
 ... vi gick in i parken och tittade på sälarna i regnet...
 ... besökte Bamses Värld och tittade på delfinshowen
Första dagen besökte vi givetvis elefanterna och sen åt vi en god middag på hotellet som hade en fantastisk utsikt

Dag två blev det bland annat en tur i linbanan där vi såg giraffer, dovhjortar, lejon, björnar och en massa andra fina djur
 Såhär glada var vi i vår giraffgondol!
 Vi gick även runt i parken och tittade på när djurskötarna visade upp och pratade om alla djuren. Vi fick bland annat se när björnarna fick mat och när elefanterna dansade (självklart ett besök hos dem även dag två)
 Några sista morgonpass i stallet för sommaren // Mamma som tränar Jullan <3
 Spelkväll med familjen // VIktor kom ner till en sjukling med nackspärr
Mina fina syskon, mamma och Julia <3
Dags för det årliga julfotot hemma hos pappa, detta år med livet som insats // De nya grannarna (och Viktor)
Sen var det dags att säga hejdå till Arvid och resten av familjen och hoppa på tåget upp till Umeå
Väl uppe var det fix av nya lägenheten som stod på schemat // Lyckades även ta mig ut på en liten springtur efter alla sjukligheter
Det är rätt fint här uppe ändå // Det finns lite solrosor här och där i det nya området som vi har flyttat till
Från den ena cykeln till den andra
Amira, Matilda, Helena och jag på cykeltur till Arboretum Norr
Här var det vacker natur och ett lugn som man inte får inne i stan
En mycket mysig utflykt med andra ord!
Sen åkte jag och Viktor ner till Sundsvall där vi spelade bilbingo och firade Viktors mammas 50års dag!