Får Spader
Tänkte göra en ny design idag, men det gick inte som jag hade tänkt det. Jag började med att göra en ny header och sen när jag skulle lägga in den så gick det ju inte! När blogg.se ändrade design ändrades även vissa funktioner, bland annat stilmallen och lite koder. Har kollat på blogg.se om hur man ska lägga upp en header i den nya stilmallen men det funkar inte. Det kommer inte upp en bild!
 
Och om inte detta var nog så råkade jag återställa hela den gamla designen! Så nu får ni (mest jag) leva med den här standar temat.
 
 
#1 - amanda

Kolla gärna in min blogg http://goldponies.blogg.se
Uppdaterar bland annat om inridningen utav min ungponny och träning o tävling med min hafflinger! :)

Svar: Sv; Din blogg är jätte fin! Älska bilderna i din header! :) /Lovisa
Lovisa

#2 - Ebba

det funka inte för dig heller, vi hade också problem men vi lyckades tillslut få bilder och det blev jättebra förutom en sak.. =(

Svar: Sv; Vad var det som inte blev bra? :)
Lovisa

#3 - Carolina - Beridare på stall Assla

Veckans blogg sugen? Kika in på länken!
http://asslatjejerna.blogg.se/2012/july/veckans-blogg.html#comment

Ha en bra dag annars :D

#4 - CASSANDRA

HAHAHAHA, smidigt! ;D